باشگاه مشتریان (تیکتینگ)

Search
Close this search box.
EN
EN

احراز هویت بیومتریک پیشرفته با کیف امن طرح و پردازش غدیر

فهرست مطالب

امروزه لزوم استفاده از دستگاه های بیومتریک برای احراز هویت در عموم افراد و سازمان ها نهادینه شده و در سازمان های بسیاری راه اندازی و مورد استفاده قرار گرفته است. در مواجهه با برخی گروه های خاص، صرفا استفاده از یک روش بیومتریک ( که معمولا پر کاربردترین آنها در سازمان ها، اثر انگشت می باشد) کارامد نبوده و نیاز به استفاده از حداقل یک روش بیومتریک دیگر در کنار آن می باشد.

اثر انگشت انسان، در شرایط سخت و یا در مواقع جراحت قابل بررسی توسط دستگاه های اسکنر اثر انگشت نیست. از همین جهت از اسکنر عنبیه چشم برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و یا اخلال در روال احراز هویت استفاده می گردد.

کیف ایمن طرح و پردازش غدیر

در همین راستا و بر اساس نیاز برخی مشتریان مانند سازمان بهزیستی استان تهران در پروژه ثبت اطلاعات معتادین متجاهر و نیز وزارت کشور در پروژه ساماندهی متکدیان، شرکت طرح و پردازش غدیر نسبت به طراحی و ارائه کیف امن اقدام نمود.

کیف امن شرکت طرح و پردازش غدیر مشتمل بر یک دستگاه اسکنر اثر انگشت برند سوپریما، یک دستگاه اسکنر عنبیه چشم برند CMI Tech، یک دستگاه وب کم و یک عدد لپ تاپ قدرتمند به همراه نرم افزار مخصوص اخذ آثار بیومتریک با امکان تجمیع اطلاعات در سرور مرکزی بصورت آنلاین می باشد. این پکیج در یک کیف مستحکم با ظرفیت نگهداری تمام دستگاه های اشاره شده در خود، امکان استفاده از این دستگاه ها را بصورت پرتابل در مواقع لزوم برای کاربران فراهم می سازد.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *